שולחן ישיבות בעיצוב אישי

בכל עסק – בין אם הוא בינוני או גדול – מעסיק עובדים המתזזים בין מגוון חדרים שונים: בין אם לצורך ניהול ישיבה עם המחלקה, שיחה עם לקוח חדש או ראיון עם עובד חדש – לכל אחת ואחת מפעולות אלו יש צורך בשולחן לשבת סביבו. שולחן ישיבות נושא תפקיד משמעותי בכל ארגון בשוק העסקים המקומי: סביבו סגל העובדים הבכיר מתאגד ומשוחח, ולקראת חגים ניתן לבצע בעזרתו הרמת כוסית. גם אתם זקוקים לשולחן ישיבות? צרו קשר עם אופיס דיזיין בהקדם!

 

איך לבחור נכון שולחן ישיבות

שולחן ישיבות הוא, ללא ספק, מרכז הכובד של משרדים רבים. למעשה, כאשר בעלי עסקים רבים מעצבים ובוחרים בריהוט חדש לחדרי בנכס, הם מתחילים בבחירת שולחן זה. תהליך בחירת השולחן מורכב ממספר היבטים. מהם כוללים? ראשית, חשוב להתאים את סוג השולחן לאופי העסק: אם מדובר, למשל, במשרד עורכי דין, שולחן ישיבות מומלץ יכול להיות מאסיבי וכהה, כמו גם רחב מספיק לכלול את כלל הניירת והחוזים בהם הצוות ידון. במידה ואתם עובדים בחברת היי טק, על שולחן הישיבות להיות בעל קווים נקיים, קליל ומתוקשב. כלומר, מומלץ שהשולחן יאפשר גישה טכנולוגית נוחה למוצרים השונים בהם הצוות ישתמש.

היבט חשוב נוסף בעת בחירת שולחן ישיבות, מתייחס לכמות האנשים ישבו לידו. בין אם מדובר ב-8-10 אנשים או שמא יותר, מומלץ להיערך בהתאם – ולרכוש שולחן שיאפשר לצוות לשבת סביבו ולעבוד בנינוחות. במקביל, חושב לקחת בחשבון האם חדר הישיבות גדול ומרווח מספיק כדי לאכלס שולחן שיכיל את כמות האנשים הרלוונטית.

בנוסף, חומרי הגלם של שולחן הישיבות הוא היבט חשוב לא פחות, ומומלץ להקדיש לכך מעט מחשבה: שולחן עשוי עץ עם רגליים ממתכת, או שמא פלסטיק? בעזרת הצוות של אופיס דיזיין תצליחו להגיע להחלטה.

 

להתכנס סביב השולחן

בין אם מדובר במדידות מדויקות של השולחן, בחירת חומרי הגלם שלו והתאמתו לעיצוב הכללי של המשרד – אצל אופיס דיזיין יסייעו לכם לבחור שולחן ישיבות איכותי.

מדידות אצלכם ללא עלות וללא התחייבות
רוצים שנגיע?


לחץ פה!
חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים